پرش لینک ها
وبینار

وبینارهای آکادمی مالی ATS

تعداد وبینارها

۵ وبینار

موضوعات

روانشناسی ترید، پرایس اکشن، فاندامنتال

مدیریت سرمایه یکی از ارکان‌های اصلی در ترید است. برای اینکه در بازار باقی بمانید باید ریسک‌هایی که در این حوزه وجود دارد را کاملا بشناسید و کنترل کنید. در این وبینار سعی شده است پارامترهای اصلی در مدیریت ریسک و سرمایه را بشناسیم و به بررسی و محاسبه آن‌ها بپردازیم. همین طور طراحی یک پلن معاملاتی را با استفاده از پارامترهای اصلی مدیریت ریسک مطرح شده تشریح شده است. این وبینار به مدت یک ساعت و توسط جناب آقای حبیبی برگزار گردید.

بررسی پارامترهای اساسی مدیریت ریسک و سرمایه و نحوه طراحی پلن معاملاتی

یکی از مهمترین بازوهای فعالیت در بازارهای مالی، شناخت علل حرکت قیمت‌ها است. تو این وبینار سعی کردیم مروری بر نقش مهم و تاثیرگذار اطلاعات بنیادی و تحلیلی به خصوص در سال های اخیر داشته باشیم. این وبینار به مدت 1 ساعت و توسط سرکار خانم شکیب و جناب آقای نجمالو برگزار شده است.

مروری بر تاثیر مهم داده‌ها و تصمیم‌های اقتصادی در بازارهای مالی و تغییر قیمت ها

چرا ضرر می کنیم؟ اگر تریدر بازارهای مالی هستید، حتما بارها برایتان پیش آمده است که معامله‌ی داخل سودتان تبدیل به ضرر شده باشد! پیش آمده که معامله ای حدضررتان را زده و بعد رشد کرده باشد! و کلی مسائل و چالش های دیگه‌ای که همش مربوط به حدضرر بوده است. اما شاید باورتان نشود، خیلی از مسائل مربوط به استاپ لاس ذهنی و روانشناسی است. همه این موارد رو داخل این وبینار بررسی کردیم و ‌به شما یاد دادیم چگونه کمتر ضرر کنید. این وبینار به مدت 1 ساعت و توسط سرکار خانم سیدی و جناب آقای اسفندیاری برگزار شده است.

روانشناسی استاپ لاس در معاملات

همه ما دوست داریم در کف بخریم و در سقف بفروشیم، اما این کف و سقف‌ها در کجای چارت قرار دارند؟ در کدام تایم فریم باید دنبال آنها بگردیم؟ در این وبینار یاد میگیریم که چگونه و در چه تایم فریمی کفها و سقف‌های بهینه بازار را پیدا کنیم، مناطقی که احتمال موفقیت ما را بسیار بالا می‌برند. این وبینار به مدت 1 ساعت و توسط جناب آقای طل برگزار شده است.

نحوه تشخیص مناطق مساعد پوزیشن گیری و تایم فریمهای مناسب برای تشخیص آن مناطق

معامله گران با یادگیری تکنیک‌های رعایت انضباط فردی، می توانند بزرگترین چالش شغلشان یعنی رسیدن به سود مستمر را برطرف کنند. در این وبینار به بررسی تکنیک های رعایت انضباط فردی در دنیای معامله گری پرداختیم. این وبینار به مدت 1 ساعت و 30 دقیقه توسط سرکار خانم سیدی و جناب آقای اسفندیاری برگزار گردید.

تاثیر شگفت انگیز انضباط فردی در موفقیت یک تریدر
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
مشاهده
کشیدن