پرش لینک ها
گاوهای ATOM

گاوهای ATOM چشم انتظار لانچ 15 مارچ

گاوهای ATOM چشم انتظار لانچ 15 مارچ

ارز دیجیتال ATOM اخیرا و از زمانی که  Cosmos governance ارتقای v9-Lambda را تایید کرده، و این ارتقا شامل امنیت بین شبکه ای و احتمالا virtuous real yield cycle هم می شود، بر سر زبان ها افتاده است.

جامعه Cosmos افزودن replicated security یا همان RS به شبکه ارز دیجیتال خود را تایید کرده و این ارتقا قرار است تا در ۱۵ مارچ با v9-Lamba رونمایی شود. این RS‌ اولین نسخه امنیت بین شبکه ای Cosmos خواهد بود که به بلاک چین های حاضر در این بستر اجازه اشتراک گذاری منابع تایید شده برای ارتقای امنیت را می دهد. تنها پروتکل هایی به شبکه های مشتریان ارز دیجیتال افزوده خواهند شد که به تایید مدیریت Cosmos رسیده باشد. در حال حاضر هشت شبکه به عنوان کاندیدای احتمالی مد نظر هستند که شامل: Neutron، PolymerDAO، Duality، Stride، Simply Staking، FairBlock و Comdex می باشند.

 

امنیت بین شبکه ای Cosmos

این نسخه امنیت می تواند تا ۲۵ درصد از هزینه های شبکه مشتریان معاملات ارز دیجیتال را بین Cosmos Hub stakers پخش کند. همچنین، پروتکل ها می توانند بخشی از تورم توکن ها و جریانات درآمدی را به دارندگان ارز دیجیتال ATOM (قیمت در حال حاضر: ۱۱.۸۳ دلار آمریکا) تخصیص بدهند. این سیستم امنیت می تواند موجب تمرکز بیشتر مشتریان برای رشد اقتصادی این شبکه شود و آنان در مقابل ۵۱ درصد حملات ایمن کند.

گاوهای ATOM

رشد گاوی اکوسیستم Cosmos

اکوسیستم ارز دیجیتال کاسموس با توجه به بیشتر شدن استفاده شبکه های دیگر از Cosmos-SDK در طی دو سال گذشته توانسته رشد خوبی را به دست آورد. ایجاد بسترهای بین شبکه ای (Cross-Chain) مانند RS به بلاک چین ها اجازه می دهد تا از نقدینگی موجود در اکوسیستم کاسموس بهره مند بشوند.

اعلان های کوین هایی مانند USDC به مانند کاتالیزورهای احتمالی برای نقدینگی شبکه کاسموس هستند. به گفته تحلیلگران، پروژه های Stable Coin غیر متمرکز مانند Agoric’s Inter Stable Token با نماد IST و Kujira’s USK به نظر شباهت زیادی به کسب موفقیت استیبل کوین های غیرمتمرکز مبتنی بر Ethereum بر روی بستر کاسموس دارند. ناگفته نماند که این فرایند به کمک خود ارز دیجیتال ATOM هم خواهد رفت.

در هر صورت، چه این پروژه های غیر متمرکز موفق به بزرگتر کردن خود شوند یا نه، بلاک های در حال رشد به سمت یک سیستم غیر متمرکز مالی یکپارچه در حرکت هستند. اساسا، جفت ارز دیجیتال ATOM/USD یک الگوی مثلثی صعودی از ماه جون ۲۰۲۲ که در حدود ۶ دلار قیمت داشت، شکل داده است. یک خروج از این مثلث در حدود سطوح مقاومت ۱۴ دلار و ۱۵ دلار می تواند شانس رفتن تا قیمت ۳۳ دلار را برای این ارز دیجیتال به همراه داشته باشد.

داده های CryptoQuant حاکی از آن است که شاخص مقاومت نسبی ارز دیجیتال ATOM و شاخص Stochastic وضعیت فعلی آن را در ناحیه OverSold تشخیص می دهند و احتمال یک چرخش روند برای آن انتظار می رود.

 

گاوهای ATOM

منبع: Coin Telegraph

 

 

 

 

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
مشاهده
کشیدن