پرش لینک ها
مدیتیشن برای تریدرها

معامله گران بیت کوین انتظار حرکت بزرگی را دارند که قیمت بیت کوین در 28 هزار دلار ثابت بماند

چشم انتظار حرکت بعدی BitCoin

با وجود اینکه ارز دیجیتال BitCoin همچنان در حالت نزولی خودش مانده و نتوانسته شکل صعودی مورد انتظار را برای چارت قیمت خود به دست بیاورد، فعالین مارکت بر این باورند که پتانسیل یک حرکت انفجاری برای بیت کوین مورد انتظار هست.
ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت فعلی حدود ۲۸۰۰۰ دلاری رنج قیمت معاملاتی خود را کاهش داد، در عین اینکه دارایی های ریسک پذیر منتظر محرک های جدید هستند.
حرکت بعدی BitCoin

امید برای افزایش قیمت انفجاری BitCoin

داده های Coin Telegraph Pro و Trading View نشان می دهند که جفت ارز دیجیتال BTC/USD علی رغم سورپرایزهای بازار سهام وال استریت همچنان به رفتار رنج زدن خود ادامه داد.

با این که کال هایی برای قیمت های ۲۵۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ دلار برای ورود به تارگت های کوتاه مدت وجود داشت، افزایش نقدینگی در هر دو سمت معاملات باعث شد تا قدرت مانور چندانی برای ارز دیجیتال بیت کوین باقی نماند و نقدینگی نقش یک نیروی خارجی را ایفا کرد.

باید در نظر داشت که به قول حرفه ای بازار ارز دیجیتال تنها مورد تضمین شده درمورد بازار ارز دیجیتال ریسک های مرتبط با آن هستند!

آقای Balaji Srinivasan که قبلا در CoinBase فعالیت می کرده اخیرا یک هشدار ویژه در مورد قیمت BitCoin داده که در سه ماه آینده قیمت بیت کوین به صورت انفجاری بالا خواهد رفت. شاخص ها اما به ما می گویند که این حجم زیاد نقدینگی در بازار نوسانات قیمت را تحت تاثیر قرار می دهند و اجازه رفتن به یک سمت واحد را به چارت قیمت ارز دیجیتال بیت کوین نمی دهند.

حرکت بعدی BitCoin

بنا بر دیدگاه برخی از تریدرها به دلیل ساکن ماندن پرایس اکشن و باقی ماندن در این بازه رنج، حرکت انفجاری در صورت بیشتر باقی ماندن در این حالت، سنگین تر خواهد بود. با توجه به این که قیمت فعلی از ۱۵۰۰۰ دلار شروع شده انتظار می رود که ادامه این روند طولانی باشد. فعلا سطح مقاومت ۲۷۶۰۰ به ثبات رسیده است.

حرکت بعدی BitCoin

بنا به تحلیل های Daan Crypto Trades اینکه بازار نوسان نداشته باشد و نتواند سطوح را بشکند بازار ارز دیجیتال را کسل کننده می کند اما می توان امید حرکت های بزرگتری را برای پس از این دوره حوصله سر بر انتظار داشت.

حرکت بعدی BitCoin

بازار سهام تکلیف را معلوم می کند

بنا به تحلیل Jurrien Timmer مدیر اقتصاد کلان جهانی در Fidelity Investments با نگاه کلان به اقتصاد، نتیجه مشابه در مورد دارایی های بازار آمریکا می توان نتیجه مشابه را گرفت. در روزهای قبل ایشان ذکر کردند که شاخص S&P500 در بازه زمانی ۹ ماه گذشته در حالت sideways range بوده است.

شاخص بازار S&P 500 و ارز دیجتال بیت کوین هر دو دیر یا زود یک ناحیه شکست را تجربه خواهند کرد و در مورد بازار سهام حداقل این مورد بسیار به تصمیمات فدرال رزرو وابسته خواهد بود. هم اکنون ۳ ماه از سال ۲۰۲۳ سپری شده اما هنوز ۹ ماه برای خروج از این بازه رنج باقی مانده!

حرکت بعدی BitCoin

 

منبع: Coin Telegraph

 

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
مشاهده
کشیدن