پرش لینک ها
بررسی صرافی آبانتتر - معرفی جامع و کامل بروکر AbanTether در سال 2022

بررسی صرافی آبانتتر – معرفی جامع و کامل بروکر AbanTether در سال 2022

صرافی آبانتتر در سال 1397 با هدف سهولت در خرید و فروش تتر پایه گذاری شده است. اما در حال‌حاضر در این پلتفرم امکان خرید و فروش حدود 300 ارزدیجیتال وجود دارد در ادامه به اهمیت این پلتفرم و معرفی صرافی آبانتتر می‌پردازیم.

صرافی چیست؟

صرافی، نوعی از شرکتها هستند که موضوع فعالیت آنها به طور خاص به خرید و فروش ارز، طلا و سکه است. نحوه ی کار صرافی ها به صورت واسطه‌گری میان نجام معاملات و کسب سود از ما به تفاوت قیمت خرید و فروش ارزها می‌باشد.

بررسی صرافی آبانتتر - معرفی جامع و کامل بروکر AbanTether در سال 2022

جهت مشاهده راهنمای قدم به قدم عضویت در صرافی آبانتتر اینجا کلیک کنید.

انواع صرافی ها

  • فیزیکی: صرافی هایی هستند که خرید و فروش ارز را به شکل حضوری و نقدی انجام میدهند.
  • دیجیتال: صرافی هایی هستند که به کار خرید و فروش ارزها مثل انواع ارزهای دیجیتال به صورت مجازی میپردازند.

بررسی صرافی آبانتتر - معرفی جامع و کامل بروکر AbanTether در سال 2022

نحوه کار صرافی ها

صرافی ها هم همانند فروشنده های کالا یا خدمات، باید بهای تمام شده ی کالای خود را تعیین کند و با کسب درصدی به عنوان سود، کالای خود را بفروشد.در واقعکسب سود آنها از تفاوت قیمت و خرید و فروش ارزها می‌باشد.

صرافی آبانتتر

صرافی آبانتتر یک بازار آنلاین معامله ی ارز دیجیتال است. واضح است که برای حضور دربازارهای مالی باید تبدیل ارز انجام دهید به همین منظور باید از پلتفرم‌های مانند صرافی دیجیتال آبانتتر استفاده کنید. از طریق این پلتفرم میتوانید ریال را به ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، تتر و … تبدیل کرده و به کیف پول خود جهت سرمایه گذاری و هم انتقال به بروکرها استفاده کنید.

امکانات صرافی آبانتتر

بخش آموزش

در صرافی آبانتتر هر زمان که نیاز به آموزش جهت ثبت نام، واریز یا برداشت، انتقال و موارد دیگر داشته باشید می‌توانید از فیلم های آموزشی این مجموعه استفاده کنید.

پشتیبانی

تیم پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع و مناسب به سوالات کاربران یکی از ویژگی‌های خوب این صرافی دیجیتال می‌باشد. چنانچه در روند خرید وفروش، انتقال، و یا موارد دیگر نیاز به راهنمایی و پشتیبانی داشته باشید میتوانید از طریق چت آنلاین یا تماس از کارشناسان این صرافی کمک بگیرید.

جهت عضویت در صرافی آبانتتر اینجا کلیک کنید.

کد معرف مجموعه: KSAF

برای مشاهده دیگر صرافی‌ها و بروکرها اینجا کلیک کنید.

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
مشاهده
کشیدن