پرش لینک ها

بررسی بروکر فیبوگروپ – معرفی جامع و کامل Fibogroup در سال 2022

بروکر فیبوگروپ در سال 1998 میلادی شروع به کار کرده است و به عنوان یکی از بروکرهای باسابقه به حساب می‌آید. با توجه به سابقه‌ای که بروکر فیبوگروپ دارد توانسته است تعداد زیادی کاربر از سراسر دنیا به خود جذب کند. از ویژگی‌های برجسته‌ی بروکر فیبوگروپ میتوان به امنیت بالای آن اشاره کرد.

لایسنس معتبر و رگولاتوری در بروکر فیبوگروپ

بروکرفیبوگروپ دارای لایسنس و رگوله CySEC’s licence است که کمیسیون CySEC مجموعه ای از قوانین و الزامات را به بروکرهایی که درخواست داشتن مجوز دارند، اعمال میکند تا در نهایت از سطح امنیت آنها مطمئن شود.

جهت مشاهده راهنمای قدم به قدم ثبت نام در بروکر فیبوگروپ اینجا کلیک کنید.

انواع پلتفرم های معاملاتی در بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ از پلتفرم معاملاتی متاتریدر چهار و پنج استفاده می‌کند که این پلتفرم دارای نسخه‌‌ ی دستکتاپ، ios واندروید است و کابران میتوانند با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کنند. در نظر داشته باشید که بروکر فیبو گروپ پلتفرم CTrader را نیز برای معامله گران ارائه می‌دهد.

بررسی بروکر فیبوگروپ - معرفی جامع و کامل Fibogroup در سال 2022

انواع حساب در بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ دارای حساب های معاملاتی متنوعی است و در حالت کلی به سه دسته تقسیم می‌شود. در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

حساب NDD

حساب‌های NDD بروکرفیبوگروپ معاملات تریدرها را به سریع ترین شکل ممکن، به نقدترین تامین کننده مالی بازار متصل می کند و می‌توانند سفارش ها را بدون ریکوت و به سرعت اجرایی نمایند. معاملات بدون هیچ تاخیری ، حتی در زمان پخش اخبار مهم، انجام می‌شود. حساب NDD دارای دو نوع MT4 NDD و MT5NDD می‌باشد که حداقل واریزی برای MT4 باید 50 دلار باشد اما برای ایجاد حساب MT5 نیاز است حداقل به اندازه ی 1000 دلار حساب خود را شارژکنید.

حساب Fixed

بروکر فیبوگروپ برای این نوع حساب از شما کمیسیون نمی‌گیرد و لازم است شما حداقل حساب خود را 50 دلار شارژ کنید.

حساب CENT

این نوع حساب برای تریدرهای تازه‌‌کار مناسب است . چنانچه به تازگی وارد بازارهای مالی شده اید می‌تونید با معامله در این نوع حساب دیدگاهی کلی در خصوص ترید با پول واقعی در بازار پیدا کنید. هدف این حساب بیشتر بحث آموزش است و اگر قصد دارید به صورت بلند مدت کار کنید اصلا توصیه نمی‌شود.

بررسی بروکر فیبوگروپ - معرفی جامع و کامل Fibogroup در سال 2022

میزان اسپرد در بروکر فیبوگروپ

در بروکر فیبوگروپ اسپردها نسبت به بقیه بروکرها کمی بالاتر است. البته با توجه به سابقه ی طولانی این بروکر این مطلب عجیب نیست. هرچه خیال کاربران از امنیت پولشان بیشتر باشد، طبیعی است که برای آن ملزم هستند اسپرد بالاتری پرداخت کنند.

نحوه واریز و برداشت در بروکر فیبوگروپ

فرایند واریز و برداشت در بروکر فیبوگروپ به صورت متنوعی ارائه شده است. چنانچه سوال یا مشکلی درباره‌ی چگونگی انجام آن در بروکر فیبوگروپ داشتید میتوانید با پشتیبانی مطرح کنید.

 

بررسی بروکر فیبوگروپ - معرفی جامع و کامل Fibogroup در سال 2022

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت

برای احراز هویت در بروکر آلپاری لازم است که اطلاعات ایمیل ، شماره تلفن همراه خود را تایید کرده و تصویر یکی از کارت های شناسایی، مانند کارت ملی، برای تایید هویت برای بروکر ارسال کنید. در نظر داشته باشید چنانچه مقدار واریز و برداشت های شما از یک مقدار مشخص بیشتر شود بروکر فیبوگروپ نیازمند تایید آدرس و مدارک مربوط به آن است.

بررسی بروکر فیبوگروپ - معرفی جامع و کامل Fibogroup در سال 2022

حساب اسلامی در بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ این امکان را به شما میدهد در صورت تمایل به داشتن حساب اسلامی با درخواست دادن به بروکرو مکاتبه این نوع حساب را برای شما فعال کند. بهتر است که حتما بعد از افتتاح حساب، از پشتیبانی بروکر بخواهید که حساب شما را، اسلامی کنند.

جهت عضویت در بروکر فیبوگروپ اینجا کلیک کنید.

کد معرف مجموعه: atsgroup

برای مشاهده اطلاعات سایر بروکرها و صرافی‌ها اینجا کلیک کنید.

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
مشاهده
کشیدن