پرش لینک ها
بالا و پایین های هر هفته BitCoin

بالا و پایین های هر هفته BitCoin – نهنگ ها در پی بازار صعودی

تغییرات Bitcoin

اصطلاحا شرایط فعلی که ارز دیجیتال BTC با آن در حال دست و پنجه نرم کردن است را می توان شرایط  do-or-die نامید. شاخص RSI ماهانه بیت کوین پنجره امیدی از شکستن مقاومت های بلند مدت متعددی را در ماه فوریه برای این ارز دیجیتال نشان می دهد.

بیت کوین با ارزش حدود ۲۴۳۰۰ دلاری کنونی این باور را برای تریدرها ایجاد کرده که آینده صعودی بازار وابسته به اتفاقات هفته پایانی ماه فوریه خواهد بود. در روز ۱۷ فوریه، یکی از تریدرها و تحلیلگرهای شناخته شده به نام Rekt Capital به جدال مقاومت های تایم فریم های مختلف برای BTC/USD اشاره کرد.

 

جدال قیمت BTC با روند نزولی مارکت

ارز دیجیتال بیت کوین در هفته گذشته حد بالای شش ماهه خود را در دوران ریکاوری سال ۲۰۲۳ خود و در ادامه حرکت به سمت روند صعودی تاچ کرد. این یک استارت خوب برای ماه فوریه ارز دیجیتال بیت کوین و در راستای تقویت آن محسوب می شود. سودهای این مدت هم نسبت به ماه ژانویه افزایش داشتند. به عقیده Rekt Capital اکنون زمانی کلیدی برای تحت نظر داشتن تایم فریم های روزانه، هفتگی و ماهانه برای ارز دیجیتال بیت کوین است.

چارت هفتگی قیمت این ارز دیجیتال بیانگر تنش زیاد با مارکت نزولی در آغاز سال ۲۰۲۲ است. در حال حاضر بیت کوین در حال تلاش برای مقابله و شکست دادن حد مقاومتی ست که از آگوست سال ۲۰۲۲ تا کنون موفق به شکستن آن نشده است.

بالا و پایین های هر هفته BitCoin

خط مقاومت های اصلی بالایی با شاخص Moving Average (MA) ۵۰ هفته و ۲۰۰ هفته قابل تمیز دادن هستند.

در تایم فریم های ماهانه، یک موقعیت سخت مشابه دیگر در حال شکل گرفتن است. در این جا هم BTC/USD به مقدار زیادی در حال نزدیک شدن به شکستن خط روند نزولی کلان می باشد.

بالا و پایین های هر هفته BitCoin

فاکتور تصمیم ساز، بسته شدن قیمت در پایان ماه و چگونگی آغاز ماه مارچ و خروج از روند نزولی کلی از نوامبر ۲۰۲۱ در قبال all-time-highها یا همان ATHها می باشد. باید به خاطر داشت که، شاخص مقاومت نسبی relative strength index  یا همان RSI‌ برای ارز دیجیتال BitCoin یک روند صعودی را در حدهای پایین تاریخی تشکیل داده است.

بالا و پایین های هر هفته BitCoin

هدف بعدی نهنگ ها: صعودی کردن مارکت بیت کوین

در حالی که Rekt Capital مشغول جشن گرفتن برای تشکیل نقطه خروج هستند، دیگران همچنان در شک و تردید و نگرانی از دست های پشت پرده نهنگ ها در بازی دادن مارکت و تاثیر مستقیم آن ها بر تغییرات قیمت ها هستند.

بالا و پایین های هر هفته BitCoin

تصور می شود که نهنگ ها در حال بالا کشیدن خط حمایت و ایجاد یک توهم بازار صعودی برای تریدرها بوده اند.

یک چارت accompanying order book حاکی از کاهش حجم معاملات نهنگ ها با افزایش قیمت spot و نیز عدم همگرایی بین فعالیت های نهنگ ها را نشان می دهد.

بالا و پایین های هر هفته BitCoin

 

منبع: CoinTelegraph

 

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
مشاهده
کشیدن